diumenge, 8 de novembre del 2009

TECNOLOGIA - El efecte atrapalo.com

T’imagines fer un viatge a Japó per a dues persones durant 7 dies per tan sols 2 euros? o un sopar al millor restaurant de cuina moderna de la ciutat de Barcelona a 0,50 cèntims? i què me’n dius de dues entrades per un musical a 5 euros? Una bogeria, no?

Doncs no, perquè tot això és possible amb la web d’oci Atrapalo.com, una empresa pionera i capdevantera a Espanya que ha aconseguit crear una comunió perfecta entre les noves tecnologies i l’oci actual.

Però, què és exactament ATRAPALO.COM?

És una agència de viatges i de promoció d'activitats d'oci que va néixer i viu a Internet sota la filosofia d'oferir les millors propostes per al temps lliure al millor preu del mercat.
Per aquest motiu utilitza el comerç electrònic, centrat en el sector de les agències de viatges, vols, hotels, lloguer de cotxes, espectacles i restaurants, convertint les seves promocions i transformant els seus excedents en ofertes d'Internet. A més de trobar les millors ofertes, es reforçen perquè els seus clients estiguin sempre informats sobre elles. Setmanalment se’ls envia un correu electrònic personalitzat segons els seus gustos, on se’ls ofereixen les propostes més interessants per tal que puguin atrapar-les a l'instant. I, després, que les hagin gaudit, publiquen les seves opinions (si els ve de gust, és clar) perquè altres usuaris puguin tenir-les en compte a l'hora de decidir què fer en el seu temps lliure i crear una interactivitat i un feedback basat en el món de l’oci i l’entreteniment.

I això no és tot, doncs la última promoció que ha creat atrapalo.com és la de regalar productes seus totalment gratuits als seus clients i després aquests mateixos han de pagar el preu que consideren que mereix aquest servei, es dedueix que desde la seva honestedat; en definitiva, una altre bogeria made in atrapalo.com, però jo voldria fer una reflexió…no creieu que una bogeria atarapalo.com es sinònim d’estratègia empresarial, màrqueting i benefici?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada